Prutronella Andersson

Hajsan! :D

Petronella heter jag, kallar mej själv för Pruttronella efter som att jag tyckrer att mitt riktiga namn är så himla otroligt fult! ;D

Jag har ju inte bestämt riktigt vad jag kommer skriva om här men det blir mycket bilder, har för någon månad sedan köpt min första systemkamra.:)

Jag har i flera år har inntresset för att fota, det blev inte så fina bidler då jag bara hade en gammal digital kamra med fjuttiga 3.2 megapixlar. ^^

Så nu i sommar så tog jag steget och köpte min första alldeles egna systemkamra. :)

Det belv en Canon eos 1000D, jag är super nöjd med mitt köp och ångrar inte en enda sekund att jag köpte den.

Den är väldigt bra för dej som inte är så van vid systemkamror eller som jag, aldrig rört en till och med.. ;)

     <-- Min lilla fina bebis. :D


Som sagt (eller ska man säga skrivet?) Så kommer det många bilder från systemkamran. :)

Jag hade tänk mej att jag skulle ladda upp någon av min finaste bilder, men eftre som att modemet är så segt så hackar det bara upp sig så fort jag försöker.. >:

Det kommer även att handla om min tråkiga vardag, hantverk (jag är obotligt förtjust i all sorts hantverk, virkning, stickning, brodering,scrapbooking  och allt annat där man använder fingrana. :D) och så kommer det handla mycket om djur (har själv en katt som heter Sture och en kanin som heter Tuffs I Ruffs.)   Rider även, då rider jag på små myiga islandshästar och ibland på ridskola. :)


Vad som brukar spelas på min sterio är oftast Tokio hotel så om dom kommer det komma upp en hel del om oxå. :)

Nu vet ni iaf lite grann om mej och jag ska försöka att orka vara lite aktiv här och hålla uppdaterig ganska högt! :D




Kommentarer
Postat av: Claddis

Jätte fin bebis du har, har hört att Canon ska vara bra!!

Önskar att jag också hade en sån sööt beeeebbbiiisss!!!

2010-09-05 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0