Vendela har blivit tolvis :D

God efter middag! :D


Enligt rubriken så blir lilla eVendela tolvis idag, (haha  tolv) jag har värdens skuld känslor att ajg inte har hunnit ge henne någon present. Men som det lät på henne hade hon redan fått ganska mycket presenter.. X)  Men iaf, grattis min älskling! :D


Idag så slutade vi ganska tidigt vilket var super skönt, jag är super trött och ska nog gå och lägga mej ganska tidigt. :)

Alldeles nyss var jag ute på jakt med min kamra efter nått vettig att fota, blev inte speciellt många bra bilder men jag fick en ganska söt bild på sture. :D









Haha, jag råkade ta med fel läge på kamran och använde lite för stark blixt. Så varsegod här har ni resultatet, av vad som händer när man fotar en söööt katt med för stark blixt! ;D






God kväll & sov sött! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens bästa underbaraste hästis<3<3<3 love u:*

2010-10-18 @ 20:26:53
Postat av: vella

förra var från mig;)

2010-10-18 @ 20:27:24
URL: http://edwardpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0