Hem studiedag. :)

God morgon! ^^

Vaknade för ca en timme sen, fick sov morgon på två timmar. Har nämligen hemstudiedag i dag och i morgon (man får hem arbete från skolan som man ska göra hemma) .
Fick bara hem två uppgifter, eneller två i NO och jätte många i hemkunskap, ska diska, tvätta i  bad rummet       ( ja, även toaletten *suck*) städa i köket och en massa andra tråkiga uppgifter.  Ska även jobba lite matte, svenska och engleska om jag hinner. ^^
 

Efter lunch ska jag och mammi träffa min handledare (lärare) och ha utveckilngs samtal.  Efter det så ska jag hem till farmor och plugga där, jobbar bäst hemma hos henne eftr som att hon muutar mej med en massa saker, tex Jobba en timme matte så får du en glass, haha. ^^

Så min uppdatering av bloggen lär inte vara så hög idag, hehe. Men om jag inte skriver i kväll så blir det i morgon. Nu måste jag sitta klart vid datan ska nämligen börja plugga halv tio. ^^




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0