Höst dag!

                                                   God morgon! :D


Det var jätte tråkigt i går, önslade att jag kunde fått vara hemma i stället för att sitta där borta och ruttna bort, hahha.

Sitter och tittar ut genom ett av våra stora fönster och såg till min förvånad att löven redan har börjat falla ifrån träden. Igentligen tycker jag att det är ganska mysigt med höst, men det är också ganska ledsamt att det inte går att bada här hemma i sverige (visst går det men det är väll knappast så skönt) och det är nog ännu sorgligare för mej som inte har fått bada en endaste gång på hela sommaren på grund av mitt ben.. :(   Men min familj och jag har planerat att åka bort någon gång i vinter om vi hittar något fint ställe. Alla i våran familj föredrar kreta men det är för kallt där när vi kan åka på resa.

Dagens bild kommer senare idag! :)

Bilden är tagen för några år sedan när vi var på kreta! :)

    Haha jag ser ganska särig ut här med.. ^^



Har du någon favorit resemål?


Kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Tjenare, allt bra? :)

2010-09-12 @ 18:43:03
URL: http://fjortizfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0