Laddar ner penslar

God morgon :)

Sitter i pappas stoora tröjja och myser. Har nyss dushat, så nu är jag REN... ;)  Håller även på att ladda ner lite fina penslar till gimp som jag behöver när jag fixar min nya header. ^^ 

Idag är det ju val, jag håller inte på något parti det enda jag vill är att inget parti som ska förbjuda burka (vette fan hur det stavas) ska vinna. Jag tycker att det verkligen är helt fel att förbjuda det, jag menar va gör det oss? Jag tycker inte att burka är fint och jag inte någonsin sätta på mej en, men det är ju deras tro och något dom tycker är rätt. Så vaför ska man lägga ner en massa energi på det när det finns så många andra viktigare saker att tänka på, tex miljö osv....?

Nej nu ska jag göra mej i ording så jag kan åka hem till farmor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0