Lite nytt! :)

Hajjsan, svajjsan! ;D


Äntligen så har jag förstår jag hur man fixar lite på bloggen, och det är Vendelas förtjänst ( stavning?)! :D Så tack så mycket  värdens underbaraste bästis! :D <3 

gärna in på hennes söta (och blinkande) blogg www.edwardpattinson.blogg.se och kika där, den är avancerare en vad min är men jag kanske kommer i kapp snart?! ^^


Som det ser ut nu på min blogg kommer det inte se ut så länge, jag orkar lixom inte anstränga mej så mycket och så ska jag be Vellsan att lära mej hur man fixar lite andra saker. ;D


Ska snart platta hårert och borsta tänderna, ska bort i kväll på kräft skiva. Ser inte så mycket i fram mot det, hade helldre varit hemma och titta på Jönsson ligan - fimlen jag köpte för ett tag sen, men men.. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0