Monster ;o

                                           God dag! C:


Just nu försöker jag att komma på vad jag ska skriva till "min" Vendela för att vinna en tävling av henne. Det är inte lätt kan man säga, men jag kommer nog på nått bra snart hoppas jag.. ^^ Undrarar du vad det är för liten tävling hon har? Varför inte bara gå in på henne blogg WWW.Edwardpattinson.blogg.se och titta? Tävlingen är gratis och hon blir nog jätte glad om hon får några fler medlemar i tävlingen. :)

Medans jag försöker att använda huvudet så Lyssnar jag sönder Lady GaGas låt Monser, den är verkligen underbar! ;o


Nej nu ska jag ladda upp dagens bild så  jag kan försätta på skriviriet.. ;)


Dagens bild:




Haha jag har inte tagit några nya kort så det får bli ett par gammla! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0