Några dagars blogg paus..

God kväll! :)


Som ni kanske märkt ( eller inte? ) så har jag inte haft någe vidare uppdatering, beror främst på att jag har haft mycket att göra i skolan så när jag kommer hem är jag helt slut körd och orkar inte sitta och dryga vid datan. ;)

Men jag kan looova ni har inte missat ett endaste skit förutom att vi var på någon natur skola i går med hela sexan, det var inte så kul för mej efter som att jag blev totalt ignorerad av mitt "lag" efetr som att jag inte är lika smidig på mina kryckor som dom andra så jag satt och käkade äpple hela tiden... -.-

Modemet är huuur segt som helst så det går tyvärr inte att ladda upp bilder, så det får bli i morrn (om jag orkar) ... ;)

Nu ska jag göra mej i ordning titta på idol. Och efter idol så ska jag titta på house, har längtat skit läänge efetr att få se pogramet så nu kommer man nog sitta däckad på soffan.. ;) Haha det är rätt sjukt igentligen, förstår inte vad det är som får det att bli så bra, hehe.. ;)


Ha en bra kväll!



// Prutronella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0