Nej- jag kan faktiskt stava...

Haha, när jag tittar igenom mina tidigare inlägg så hittar jag en hel del felstavningar. Och jag kan faktikst stava, bara att jag slarv skriver och det är inte alls meningen att det blir ett B iställer för ett Ä, haha. Men jag hoppas att ni kan läsa än då, ska försöka bättra mej, men jag kan inte lova nått, haha..

Nej nu ska jag berätta det lilla "intressanta" om i dag,  Kom hem kvart över fyra, dushade, fotade dagens bild och nu sitter jag här. Haha, det var väldigt intressant men vad ska jag skriva? Jag är sämts på att komma på saker, skulle verkligen uppskatta lite förslag. Funderar på att  skaffa en katergori med "något", vette fan vad i så fall, men som sagt jag suger på att komma på saker att skriva! :D

Nej nu ska jag sluta skriva och ladda upp dagens bild innan det blir ännu  mer "tok-snack", hehe....

Dagens bild:





Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-15 @ 21:18:51
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0