Plugg.. -.-

God kväll! ;)

Jag håller på att plugga NO inför ett prov vi har i morgon. Det är jätte tråkigt, men vill ju helst ha så bra resultat som möjligt, därför måste det pluggas.. -.-

Har även gjort en jätte god äppel kräm,  den är verkligen underbar, hahah. Och receptet är väldigt lätt, man tar bara tre ganska stora äpplen (skär i små bitar och skala), en deciliter socker och en deciliter vatten (jag tog intehelamåttet fullt med vatten jag tog ca en mat sked limesaft) sen kokar jag det till största delen är mos, sen tar jag en matsked potatismjöl och blandar ut det med lite vatten och kokar smeten en stund till, sen är det klart. Krämen är verkligen god när den är varma med lite kall mjölk. Receptet är verkligen värt att prova! ^^



Fast en ganska rolig sak är att jag ska fixa en ny header. Det är en helt ny metod jag aldrig har provat på förut så det är väll bara att hoppas att den funkar.. ^^
 
Ska forsätta pluga ska sen göra mej i ordning, titta på idol och sen göra det jag har sett i fram emot hela kvällen, SOVA! :D 

Dagens bild::






Ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0