Stackars händer.. ^^

Hajjsan! ^^
 

Äntligen har en trött, utsliten Pruttronella kommit hem, hon är helt slut efter som att hon har slitit som ett djur  med att få rent i sin farmors hus. Hennes stackars fingrar är uttorkade och ser ut som ett par russin, hon slet med att få sin farmors hus skinande rent så fingararna nästan ramla av. ^^

Hahah gud så trött jag är, ska nog aldrig flytta hemifrån, iaf inte på ett par år känner jag nu efter allt slit. ^^

Som tur fick jag 50 kronor av farmor. ^^


Har även kommit på en liten sak som kan vara rolig (hoppas jag, haha) 

Ska nämligen ladda upp "dagens bild" så i sluten av månaden eller veckan (får se) så laddar jag upp alla "dagens bilder" så hoppas jag att ni skulle vilja välja ut eran egen favorit. ^^

Här kommer den första "dagens bild":



Haha nu ska jag sätta på en film och vila så jag orkar med morgon dagen, roligare inlägg får komma en annan dag, hehe. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0